dinsdag, juni 1

Hier ben ik weer...

een hele tijd er vantussen geweest, ontzettend veel gebeurd op prive-vlak, heel emotionele momenten, eind januari mijn mama onverwachts overleden....ik mis haar ontzettend...
vandaag ben ik 46 jaar geworden....
ik ben verhuisd naar een andere stad, de rust zoekend
volgend weekend met een vriendin meubeltjes gaan uitzoeken, ikwou graag in de quiltsfeer blijven, hihi, suggesties zijn altijd welkom
ik heb het quilten erg gemist, alles zit nog ingepakt in dozen en zakken, binnenkort er terug aan beginnen als ik hier op mn effen zit
veel liefs aan iedereen, vero xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd