donderdag, juni 25

Vandaag terug wat orde gemaakt op de naaikamer-in-wording, heb er niet zoveel zin in, ik heb me gisteren wat geforceerd met mn schildpadden hun huis te poetsen (whaaa)en moet het nu ontgelden.

Heb nog wat in de stofjes gekeken die ik vorige week nog gaan halen ben voor de antieke quilt, maar ik twijfel om mee te doen, ik wou eerst nog een andere quilt maken, maar goed, we zullen afwachten tot we het patroon krijgen en we kunnen misschien toch op eigen tempo volgen.

Ook nog wat driehoekjes gesneden voor de syggies die ik moet maken, ga ik vanavond aan beginnen, leuk die syggies..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd