maandag, juni 22

Een nieuwe week

Een nieuwe week, weer nieuwe moed



daarjuist al mn dh aant werk gezet in mn toekomstige naaikamer, komt stilaan in orde hier, foto's volgen uiteraard.


gisteren nog een tip gekregen van Marleen (mitty) van het Costa Forum welke lapjes ik eventueel zou kunnen gebruiken voor de Antieke Quilt


jaja, ook ik als beginner heb me ingeschreven, maar krijg precies al stress als ik eraan denk, beginnersangst noem je zoiets zeker?


ik had laatst voor mn verjaardag (01.06) stofjes van Debbie Mumm gekregen van mn dochter en die kan ik er wel voor gebruiken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd

dit is mn beste vriendin...ze is bijna 10 jaar, lekker op de bank...ze is zo'n lieverd